loading...

آهنگ درخواستی

دانلود آهنگ مسافر هلن سایت ایکس نایس,تکست آهنگ مسافر هلن,دانلود آهنگ مسافر هلن کیفیت عالی,کد آهنگ جدید مسافر هلن,دانلود آهنگ جدید تکست نایس مسافر هلن ,متن و دان

حسین بازدید : 57 جمعه 18 فروردین 1396

آهنگ مسافر هلن  ljk Hik' ihd igk


آهنگ مسافر هلن - تکست موزیک
 » شاعر : مهین آبادانی
» آهنگ ساز : صادق نوجوکی
» تنظیم : صادق نوجوکی
برو مسافر من برو سفر سلامت
نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت
تا وقتی زنده هستم منتظرت می مونم
برو خدا به همرات دردو بلات به جونم
این لحظه های آخر بگو می مونی پیشم
از فکر رفتن تو دارم دیوونه میشم
برو مسافر من برو سفر سلامت
نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت
می خوام به دورت امشب پروانه وار بگردم
به این امید که شاید بگی که برمیگردم
آرزو دارم امشب با تو هرگز نمیره
سپیده ای نباشه تو رو ازم بگیره
برو مسافر من برو سفر سلامت
نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت


تا وقتی زنده هستم منتظرت می مونم
برو خدا به همرات دردو بلات به جونم
این لحظه های آخر بگو می مونی پیشم
از فکر رفتن تو دارم دیوونه میشم
برو مسافر من برو سفر سلامت
نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت
می خوام به دورت امشب پروانه وار بگردم
به این امید که شاید بگی که برمیگردم
آرزو دارم امشب با تو هرگز نمیره
سپیده ای نباشه تو رو ازم بگیره
برو مسافر من برو سفر سلامت
نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت

منبع:
www.iransong.com
باز نشر:
http://xnice.rzb.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ مسافر هلن سایت ایکس نایس تکست آهنگ مسافر هلن دانلود آهنگ مسافر هلن کیفیت عالی کد آهنگ جدید مسافر هلن دانلود آهنگ جدید تکست نایس مسافر هلن متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با لینک مستقیم مسافر هلن دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد موزیک مسافر هلن مسافر هلن کیفیت عالی مسافر هلن تکست نایس مسافر هلن دانلود آهنگ جدید مسافر هلن کیفیت 320 دانلود آهنگ مسافر هلن فروردین 96 Hik' [ndnhd;s khds دانلود ترانه مسافر هلن متن آهنگ مسافر هلن کد آهنگ پیشواز ایرانسل مسافر هلن کد موزیک جدید مسافر هلن دانلود موزیک ویدیو مسافر هلن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو