loading...

آهنگ درخواستی

www.xni3e.ir ادرس اصلی سایت ایکس نایس - تکست نایس,ایکس نایس hd;s khds - j;sj khdsj تکست نایس,تکست آهنگ قصد من سعید محمدی,متن آهنگ قصد من سعید محمدی,کد آهنگ پیشو

حسین بازدید : 61 چهارشنبه 11 اسفند 1395


متن آهنگ قصد من سعید محمدی
Hik' rwn lk sudn lplnd

Lyrics Music Saeed Mohammadi Ghasde Man
متن آهنگ قصد من سعید محمدی
ترانه و شعر آهنگ قصد من سعید محمدی
قصد من اینه تو دلت جا شم حسه من اینه تو میخوای باشم
من دوست دارم اینکه معلومه تو پیشم باشی دنیام آرومه
بودنت با من بهترین رویاست تو پیشم باشی آخر دنیاست
با تو این خونه مثله قبلا نیست حاله من خوبه تو دلم غم نیست
بهترین رویامی همه ی دنیامی بگو میفهمی و می مونی
با دلم صادق باش مثله من عاشق باش وقتی احساسمو میدونی
بهترین رویامی همه ی دنیامی بگو میفهمی و می مونی
با دلم صادق باش مثله من عاشق باش وقتی احساسمو میدونی
تکست آهنگ قصد من سعید محمدی
وقتی اینجایی فکر آینده ام خوبم این روزا با تو میخندم
زندگی کردن با تو شیرینه به همه گفتم عشقه من اینه


به همه گفتم نفسه جونه اون دوستم داره اینجا می مونه
مطمئن هستم می مونه پیشم عاشقش هستم عاشق تر میشم
بهترین رویامی همه ی دنیامی بگو میفهمی و می مونی
با دلم صادق باش مثله من عاشق باش وقتی احساسمو میدونی
بهترین رویامی همه ی دنیامی بگو میفهمی و می مونی
با دلم صادق باش مثله من عاشق باش وقتی احساسمو میدونی
**

منبع
www.faratext.com










برچسب ها www.xni3e.ir ادرس اصلی سایت ایکس نایس تکست نایس ایکس نایس hd;s khds j;sj khdsj تکست نایس تکست آهنگ قصد من سعید محمدی متن آهنگ قصد من سعید محمدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصد من سعید محمدی دانلود ترانه قصد من سعید محمدی دانلود آهنگ جدید قصد من سعید محمدی کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم قصد من سعید محمدی کد آهنگ جدید قصد من سعید محمدی کد موزیک جدید قصد من سعید محمدی دانلود آهنگ قصد من سعید محمدی اسفند ماه 1395 قصد من سعید محمدی دانلود موزیک ویدیو قصد من سعید محمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو